Znalezienie odpowiednich kandydatów na stanowiska sprzedaży jest często prawdziwym wyzwaniem dla firmy. Pisanie skutecznej reklamy jest kluczowym zadaniem w procesie rekrutacji pracowników w celu przyciągnięcia cennych kandydatów. W przypadku rekrutacji na stanowiska sprzedaży takie reklamy muszą być szczególnie precyzyjne, ponieważ w przeciwieństwie do pracowników ręcznych, dla potencjalnego pracownika sprzedaży wymagane są określone umiejętności interpersonalne.

Aby przeprowadzić rekrutację, dobrze napisana reklama rekrutacyjna ma kluczowe znaczenie, ponieważ jest to pierwszy kontakt z osobami poszukującymi pracy i szansa na zainteresowanie potencjalnego kandydata w Twojej ofercie.

W tym artykule nauczysz się pisać skuteczną reklamę sprzedaży, która przyciąga wysokiej jakości kandydatów.

Średnie zarobki w Polsce w 2024 roku!

Zawartość artykułu ukryj 1. Jakie jest przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto? 2. Gdzie można dowiedzieć się…

Zobacz

Jak napisać reklamę pracy? Najważniejsze elementy oferty pracy

Pisząc reklamy rekrutacyjne dla pozycji sprzedaży, musimy pamiętać kilka ważnych elementów dzięki, na które nasza oferta pracy zainteresuje odpowiednich kandydatów. Oto lista najważniejszych kryteriów, które muszą być zawarte w każdej ofercie pracy.

Stanowisko

Rozpocznij reklamę pracy, określając stanowisko, dla którego szukasz pracownika. Powinno to być proste i przyciągające wzrok, np. „Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży – przemysłowy obsługa klienta”. Taki konkretny opis stanowiska zwiększy skuteczność rekrutacji.

Motywowanie pracowników - sposoby, przykłady i cele motywacji handlowców

Witamy w cyklu „Motywacja pracowników sprzedaży”. Masz przed sobą część cyklu. Czy chcesz wiedzieć o…

Zobacz

Opis firmy

Przedstawić wizerunek firmy, krótko opisz, co robi i w jakiej branży działa. Przedstaw misję i wartości firmy, aby kandydaci mogli lepiej zrozumieć środowisko, w którym będą działać.

Obowiązki i obowiązki

Szczegółowa lista, jakie będą główne zadania w codziennej pracy sprzedawcy na danym stanowisku, np. Szukaj nowych klientów w terenie poprzez spotkania i negocjacje.

4-dniowy tydzień pracy: prawdziwa perspektywa w Polsce czy po prostu marzenie?

Zawartość artykułu ukryj 1. Co to jest krótszy tydzień pracy? 2. Czterodniowy tydzień pracy w…

Zobacz

Wymagania zawodowe

Określ, kogo szukasz, jakie doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności powinien mieć przyszły pracownik, np. „Szukamy osoby z co najmniej 2 -letnim doświadczeniem komercyjnym. Idealnie byłoby to doświadczenie komercyjne w branży usług przemysłowych (elektryczne (elektryczne maszyny, automatyzacja, inżynieria elektryczna) lub podobna pozycja. ”

Warunki zatrudnienia

W reklamie pracy ważne jest również włączenie informacji dotyczących formy zatrudnienia (np. Umowa o pracę lub kontakt B2B), proponowanego zakresu wynagrodzenia (szczegółowo opisując bazę i opisanie systemu premii), świadczeń bez wynagrodzenia (np. Prywatna opieka medyczna medyczna , możliwość pracy zdalnej lub w młodym, dynamicznym zespole, możliwość zdobycia doświadczenia, współfinansowanie zajęć sportowych i/lub skrócone godziny pracy).

Lokalizacja i dostępność

Wskaż, gdzie znajduje się miejsce pracy i czy wycieczki biznesowe są konieczne.

Proces rekrutacji/wdrażania

Poinformuj potencjalnego kandydata, jak wygląda proces rekrutacji, jakie są kolejne etapy i wymagania dotyczące wysyłania dokumentów aplikacyjnych, np. „Twój CV i list motywacyjny powinny być wysyłane na adres e-mail …”, „W temacie Wiadomość, wpisz … ”,„ Skontaktujemy się z Tobą z wybranymi kandydatami ”.

Opisz proces wdrażania w swojej firmie i jej czas trwania. Większość kandydatów jest zainteresowana tym, jaki będzie ich rozpoczęcie pracy w nowej organizacji i czy zostaną przeszkoleni w zakresie nowego zakresu obowiązków.

Przykład:

Okres wdrażania trwa około 3 miesięcy, a jego zakres obejmuje:

  • Szkolenie wprowadzające do firmy.
  • Szkolenie w narzędziach/programach, z którymi będziesz pracować.
  • Omawianie zakresu obowiązków z pracodawcą, określając zasady współpracy i raportowania.
  • Szkolenie w produktach, z którymi będziesz mieć do czynienia.
  • Szkolenie z liderem zespołu sprzedaży w zakresie ofert itp.

Opisz dział sprzedaży

Warto przedstawić strukturę organizacyjną firmy i zespołu, dla którego sprzedawca jest poszukiwany na etapie ogłoszenia.

Przykład:

Dział sprzedaży składa się obecnie z 4 osób w regionie Polski Północnej (menedżer + 3 przedstawicieli handlowych). Ostatecznie planujemy również zatrudnić 2 przedstawicieli handlowych odpowiedzialnych za region Polski Południowej. Niezależnie od działu dystrybucji firma ma dział sprzedaży odpowiedzialny za sprzedaż usług serwisowych. Ten dział nie sprzedaje nowych produktów, ale niektórzy klienci będą pokrywać się z klientami dystrybucyjnymi.

Dodatkowe informacje, które odróżniają Cię od konkurencji

Jeśli istnieją dodatkowe korzyści lub korzyści, które mogą zainteresować kandydatów, np. Szkolenie, praca w niepełnym wymiarze godzin (skrócone godziny pracy w piątki) itp. Warto to wspomnieć o reklamie, ponieważ może to pomóc w poszukiwaniu pracownika .

Czego nie można uwzględnić w reklamie rekrutacyjnej?

Pisząc ofertę pracy, pamiętaj, że treść reklamy lub wymagań nie może naruszyć prawa antydyskryminacyjnego lub promować nieetyczne praktyki. Poniżej znajdują się kilka przykładów tego, co nie powinno być zawarte w reklamie pracy:

  1. Dyskryminacja: Oferta nie może zawierać wymagań dla danej pozycji pracy, która dyskryminuje potencjalnych kandydatów na podstawie płci, pochodzenia etnicznego, wyznania religijnego, wieku, orientacji seksualnej, przekonań politycznych, niepełnosprawności lub innych chronionych cech.
  2. Nielegalne wymagania: Oferta pracy nie może naruszyć przepisów prawnych dotyczących wymaganych kwalifikacji kandydatów.
  3. Nieczytelne informacje: Aby przyciągnąć najlepszych pracowników, powinieneś napisać ofertę pracy w jasny i precyzyjny sposób. Kluczowy jest wiarygodny opis oczekiwań i obowiązków wymaganych dla tej konkretnej pozycji.
  4. Nieprawidłowe informacje na temat wynagrodzeń lub warunków pracy: Proponowane wynagrodzenie powinno być zgodne z rzeczywistą stawką, którą pracodawca może zaoferować nowemu pracownikowi. Reklama zawodowa nie powinna zawierać dezinformacji na temat prowizji, świadczeń lub innych warunków zatrudnienia.
  5. Wymagające nieetycznego lub nielegalnego zachowania: Zakres obowiązków nie może zawierać informacji o żadnych nielegalnych praktykach, np. Odrywanie klientów lub naruszenie zasad konkurencji.
  6. Brak wymaganych informacji: Reklama musi zawierać podstawowe informacje o firmie, szczegółowy opis pozycji, wymagań, lokalizacji itp.
  7. Niewłaściwy język: Reklama powinna być pisana w sposób profesjonalny, unikając obraźliwego, wulgarnego lub nieodpowiedniego języka.

Reklama rekrutacyjna stanowiska sprzedaży powinna być uczciwa, przejrzysta i zgodna z obowiązującym prawem i standardami etycznymi.

Streszczenie

Po przeczytaniu tego artykułu nie tylko wiesz, jak napisać reklamę pracy, ale przede wszystkim, jak napisać dobrą reklamę, która jest ważnym elementem udanego procesu rekrutacji i zwiększy twoją szansę na dotarcie do pożądanej grupy docelowej i znalezieniu znalezienia właściwy pracownik. Pamiętaj, że oferta zainteresuje odpowiednich kandydatów, jeśli zawiera wszystkie niezbędne informacje i jest zapisywana w przejrzysty sposób.

Ważnym warunkiem skutecznej rekrutacji do działu sprzedaży jest odpowiednio przygotowana treść reklamy pracy. Jest to pierwszy krok w rekrutacji, który pozwoli ci wybrać najlepszych kandydatów z rynku i zebrać najbardziej odpowiedni CV.

Czy chciałbyś zobaczyć, jak wygląda reklama pracy napisana przez ekspert prakahandlowic.pl? Kliknij obraz poniżej lub Kliknij tutajI zobaczysz, jak może wyglądać reklama pracy sprzedaży.

Przeczytaj więcej o usłudze Przygotowanie i optymalizacja zawartości reklamy pracy na sprzedaż.

W tej usłudze eksperci od pracahandlowiec.pl Podejmują przygotowanie i optymalizację treści reklamy, aby była profilowana dla określonej grupy odbiorców i wzbudzi ich zainteresowanie, co sprawi, że będą miały zastosowanie do Twojej firmy.

Czy jesteś pracodawcą i szukasz klejnotów sprzedaży?

  • Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu sprzedaży/komercyjnego.
  • Co zrobić, aby otrzymać udane CV.
  • Jak napisać reklamę pracy, która budzi podziw i zainteresowanie kandydatów.
  • Jak ocenić, czy wybrany kandydat wdroży plan sprzedaży.
  • Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.
Udostępnij.
Zostaw odpowiedź

Exit mobile version