W poniższym artykule przedstawiamy, jako krok po kroku, tworzymy reklamę na Facebooku, w oparciu o doświadczenie specjalistów marketingowych w Prakahandlowic.pl, którzy już ukończyli Kilka tysięcy podobnych, skutecznych kampanii reklamowych.

Facebook to najpopularniejsza usługa sieci społecznościowych, z której codziennie korzysta ponad miliard ludzi na całym świecie. Jak mówi Raport Digital 2022 W Polsce, na początku 2022 roku, został zarejestrowany 17,65 miliona użytkowników Facebooka. To potężne medium pozwala nie tylko pozostać w kontakcie z przyjaciółmi, ale także pomaga znaleźć pracę lub patrzeć z drugiej strony – pracownika. A wszystko to dzięki promocji postów, które nawet przy niewielkim budżecie pomoże dotrzeć do poszukiwanych handlowców.

Krok nr 1 – Przygotowanie grafiki działającej.

Nasi specjaliści zaczynają od stworzenia spersonalizowana grafika, podkreślając konkurencyjne oferty reklam, co zachęci potencjalnych kandydatów do złożenia wniosku. Zdjęcie zawsze odnosi się do przewodników firmy, jest proste, ale przykuwa oka. Tworząc grafikę, musimy zadać sobie pytanie: Jakie grafiki faktycznie działają? Działająca grafika ma zwrócić uwagę odbiorcy, zachęcić do przeczytania tekstu i, co najważniejsze – kliknięcie reklamy, a następnie wysłanie CV lub dokonanie zakupu na stronie internetowej. Aby tak się stało na zdjęciu, musisz umieścić coś, co zainteresuje osobę, która na niego patrzy.

Przykładowe cele rozwojowe – jak je skutecznie wyznaczać i realizować?

Jeżeli zastanawiasz się nad przykładami celów rozwojowych, które możesz zastosować w swoim życiu zawodowym lub…

Zobacz

Grafika jest najłatwiejsza do zrobienia w obecnie najpopularniejszym programie graficznym Canva. Dużą zaletą Canva jest szeroki wybór szablonów gotowych do użycia przygotowanych do wymiaru postu, zdjęć w tle na Facebooku i wielu innych.

Ten program może być używany w bezpłatnej wersji podstawowej lub wersji Pro, która dla PLN 49,99 miesięcznie oferuje znacznie więcej szablonów, grafiki, zdjęć i filmów. Podczas konfigurowania nowego konta pierwszy miesiąc w programie PRO jest bezpłatny.

Krok nr 2 – Post post na stronie fanpage.

Kolejnym krokiem jest opublikowanie grafiki wraz z opisem na stronie fanpage, która ma zainteresować określoną grupę odbiorców. Tekst zawiera najważniejsze wymagania dla pracodawcy, nazwę firmy, pozycję i link do ogłoszenia.

Jak rozmawiać o podwyżce? Skuteczne argumenty do negocjacji z pracodawcą

Dodaj do swojej rozmowy o podwyżkę skuteczne argumenty, które przekonają pracodawcę, ale co jeszcze powinieneś…

Zobacz

Publikujemy post na FunPage, ponieważ ponadto może on zyskać zakres organiczny, tj. Taki, za który nie musimy płacić, np., Ponieważ Facebook po prostu wyświetli grafikę fanom naszej witryny. Ponadto, najpierw publikując post, możemy go użyć do promowania go z menedżerem biznesowym.

Krok nr 3 – Fundacja Business Manager.

Post może być promowany bezpośrednio z menedżera FunPage lub Business. Zalecamy to ostatnie rozwiązanie, ponieważ rozszerza możliwości konfiguracji kampanii. Jednak, aby korzystać z menedżera biznesu, tj. Profil firmy, musisz najpierw go aktywować, a następnie założyć konto reklamowe. Zrobimy to wszystko na stronie internetowej business.facebook.com. Ustanowienie takiego konta jest proste i intuicyjne.

Krok nr 4 – Konfigurowanie kampanii reklamowej.

Gdy konto jest gotowe, zaczynamy tworzyć pierwszą kampanię reklamową. Po kliknięciu przycisku „Utwórz” pojawia się okno z wyborem. Facebook oferuje obecnie 6 uproszczonych celów, w zależności od tego, co chcemy osiągnąć dzięki reklamie.

Jak napisać list motywacyjny? Wzór i przykłady listów do pracy w sprzedaży

Zawartość artykułu ukryj 1. List motywacyjny – co to za dokument? 2. Na co szukać…

Zobacz
  • Uznanie – Ten cel pomaga budować świadomość marki, więc Facebook wyświetla reklamy dla osób, które prawdopodobnie pamiętają naszą firmę.
  • Ruch – Cel jest przydatny przy promowaniu reklam pracy i nie tylko. Po kliknięciu reklamy użytkownik zostanie przekierowany na wybraną przez nas witrynę, aplikację lub zdarzenie na Facebooku.
  • Działalność – Reklama zostanie wyświetlona użytkownikom, którzy chętnie zareagują na to za pomocą podobnego, komentarza itp.
  • Łączność – Kampania koncentruje się na pozyskiwaniu kontaktów.
  • Promocja aplikacji – Celem kampanii jest znalezienie użytkowników, którzy pokonują aplikacje i będą z niej korzystać.
  • Sprzedaż – Reklama jest wyświetlana osobom, które prawdopodobnie kupią dany produkt lub usługę.

Kiedy wybieramy cel, następnym krokiem jest Określanie budżetu. Do wyboru mamy dwa rodzaje budżetów: codziennie lub suma. Korzystając z pierwszego, określamy średnią kwotę wydaną każdego dnia. To oznacza, że ​​w Codzienny budżet PLN 10, Facebook w poniedziałek może wydać PLN 8, a we wtorek PLN 12. Całkowity budżet Działa maksymalną kwotę, która zostanie wydana podczas reklamy, więc przy wyborze PLN 200 Facebook wyda PLN 200 lub mniej. Codzienna minimalna kwota promocji w tym momencie wynosi 4,64 dziennie.

Facebook oferuje szereg obiektów, które pomagają dotrzeć do ściśle zdefiniowanych użytkowników. Po pierwsze, możemy lokalizować Tak aby pracodawca otrzymał CV tylko z określonego obszaru.

Facebook troszczy się o równość i brak dyskryminacji, więc przy wyborze kategorii „zatrudnienia” nie mamy możliwości celowania po wieku lub płci.

Jednak możemy wybrać zainteresowaniaAby pasowały do ​​profilu reklamy pracy. Zainteresowanie zwężeniem spowoduje, że reklama zostanie wyświetlona tylko użytkownikom, którzy szukają pracy w określonej branży, np. Spółki sprzedającej fotowoltaikę, wybierzemy następujące zainteresowania: źródła energii odnawialnej, energia słoneczna, panel słoneczny, efektywność energetyczna, efektywność energetyczna , fotowoltaiki itp. Przy wyborze zainteresowań warto używać Domyślne wskazówkiDostępne po kliknięciu przycisku „Propozycje”. Im więcej zainteresowań dodajemy, tym lepiej, ponieważ każda kolejna dodatkowa opcja rozszerza publiczność.

Podgląd szacowanych wyników jest dostępny w panelu po prawej stronie. Facebook przewiduje, ile osób widzi naszą reklamę i ile go klikną.

Jeśli chcemy zwiększyć te liczby, musimy poszerz grupę odbiorcówTo jest:

  • Dodaj więcej zainteresowań.
  • Rozszerz lokalizację (jeśli to możliwe, ponieważ pamiętaj, że kiedy prowadzisz działalność stacjonarną w Warszawie, być może nie najlepszym pomysłem jest skonfigurowanie reklamy dla Krakow).
  • Zwiększ budżet kampanii.

Wreszcie dodajemy do reklamy Przekieruj na określoną stronęnp. Strona z reklamą w portalu, dodając adres URL strony internetowej.

Możemy również zdecydować, co CTA (wezwanie do działania) używać. Wezwać działanie Jest to bardzo ważny element reklamy, ponieważ zachęca naszego odbiorcę do konkretnej reakcji. Nie możesz o nim zapomnieć!

Jeśli wszystko jest gotowe: budżet jest prawidłowy, lokalizacja, zainteresowania, link i CTA – możemy opublikować kampanię.

Krok 5 – Kontrola i optymalizacja kampanii operacyjnych.

Dobry specjalista nigdy nie kończy swojej pracy w kampanii. Należy kontrolować działającą reklamę, Uważaj na jego wyniki i w razie potrzeby być optymistąaby działało jeszcze lepiej. Facebook daje możliwość dokładnego pomiaru skuteczności kampanii – możemy sprawdzić, ile osób wyświetlono reklamę, ile osób kliknęło ją i jak te wyniki są poniesione koszty. Jeśli kliknięcie kosztuje więcej niż PLN 1, powinieneś pomyśleć o pewnej zmianie w kampanii.

Wyniki przykładu kampanii wdrożonej przez naszych specjalistów.

Streszczenie

Nasze doświadczenie, tysiące zakończonych kampanii, potwierdza skuteczność tej metody. Kampania reklam na Facebooku, z odpowiednim czasem, można zrobić sam lub powierzając ją naszym specjalistom.

Wreszcie, warto wspomnieć, że promowanie reklam pracy jest metodą dociera do pasywnych kandydatówIE tych, którzy obecnie nie podejmują działań w celu zmiany miejsca zatrudnienia. Jeśli reklama jest zainteresowana taką osobą, firma może znaleźć prawdziwy klejnot i zyskać bezcennego pracownika.

Czy jesteś pracodawcą i szukasz pereł sprzedaży?

  • Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu sprzedaży / sprzedaży.
  • Co zrobić, aby otrzymać hit CV.
  • Jak napisać reklamę pracy, która budzi podziw i zainteresowanie kandydatów.
  • Jak ocenić, czy wybrany kandydat wdroży plan sprzedaży.
  • Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.
Udostępnij.
Zostaw odpowiedź

Exit mobile version