Close Menu
    Co jest na topie

    Czy zgromadzony urlop wygasa? Najważniejsze informacje dla pracowników

    Menedżer Kluczowych Klientów – Co robią i jakie są ich obowiązki?

    System Czasu Pracy Opartego na Zadaniach – Co Warto Wiedzieć Na Ten Temat?

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Rekrutacja i Selekcja – Porady i Narzędzia dla Rekruterów
    • Strona Główna
    • Rozwój kariery

      Test Gallupa – Jak odkryć swoje talenty?

      2025-06-12

      Technika Pomodoro – Jak zwiększyć produktywność za pomocą tej metody?

      2025-06-12

      Zespół oszusta – Jak go rozpoznać i przezwyciężyć?

      2025-06-11

      CV dla studenta – Jak napisać CV bez doświadczenia?

      2025-06-11

      Zawód freelancera – nowy trend czy przyszłość rynku pracy?

      2025-06-10
    • Employer branding

      Barter – Czym jest i jak może wspierać biznes?

      2025-06-11

      Bariera w komunikacji interpersonalnej – jak je pokonać?

      2025-06-11

      Analiza SWOT – Jak odkryć mocne i słabe strony firmy?

      2025-06-11

      Wizualna Merchandising – Co to jest i jak wpływa na sprzedaż?

      2025-06-10

      Jak stworzyć grupę na Facebooku? Przewodnik krok po kroku

      2025-06-09
    • Kontakt
    GORĄCE TEMATY
    • Aktualności o Rekrutacji
    • Rekrutacja Handlowców
    • Rekrutacja Zdalna
    Rekrutacja i Selekcja – Porady i Narzędzia dla Rekruterów
    Jesteś tutaj:Strona Główna»Rozwój kariery»Jak skonfigurować fanatykę FB? Strona firmy na Facebooku
    Rozwój kariery

    Jak skonfigurować fanatykę FB? Strona firmy na Facebooku

    KonradPrzez Konrad2025-06-0609 minut czytania
    Udostępnij Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Udostępnij
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    Zawartość artykułu ukryj
    1. Co to jest fanpage i dlaczego warto go mieć?
    1.1. Jak rozmawiać o podwyżce? Argumenty, które warto wykorzystać w rozmowie z pracodawcą
    1.2. https://pracahandlowiec.pl/blog/article/mocne-i-slabe-strony-jak-odpowiadac-na-pytania-o-zalety-i-wady-starajac-sie-o-prace-w-sprzedazy
    2. FanPage na Facebooku – jak różni się od prywatnego profilu?
    2.1. Do czego dążysz w pracy, czyli jaki cel zawodowy sobie postawić?
    3. Fanpage na Facebooku – jak różni się od grupy?
    4. Czy FunPage na Facebooku jest płatne?
    5. Utwórz stronę na Facebooku lub jak to zrobić krok po kroku
    6. Jak powinno wyglądać zdjęcie profilowe dla Twojej strony na Facebooku
    7. Jak powinno wyglądać zdjęcie w tle?
    8. Przycisk wywołania akcji (CTA)
    9. Szczegółowe informacje o firmie
    10. Dodaj krótki opis swojej firmy
    11. Linki do strony
    12. Ustawienia wiadomości
    13. Inne ustawienia
    14. Dział ról na stronie
    15. Zaproś znajomych do polubienia i promowania swojego fanpage!
    16. Co dalej?
    17. Czy jesteś pracodawcą i szukasz pereł sprzedaży?
    17.1. Z pewnością Cię zainteresuje:

    Co to jest fanpage i dlaczego warto go mieć?

    FanPage na Facebooku to profesjonalny profil firmy, który jest głównie poświęcony osobom, które chcą zbudować osobistą markę lub promować swoją firmę w mediach społecznościowych. Firma

    Czy warto ustanowić funkcję? Odpowiedź brzmi – tak!

    Miliony ludzi aktywnie korzystają z Facebooka. Użytkownicy Facebooka udostępniają zdjęcia, filmy i przemyślenia. Jednak oprócz udostępniania własnych treści użytkownicy Internetu są również zainteresowani tym, co lubią ich przyjaciele lub ludzie/marki. Dlatego FunPage jest miejscem kontaktu z marką dla nowych i obecnych klientów.

    Dzięki temu możesz pokazać swoją markę w mediach społecznościowych. Masz możliwość udostępniania wiadomości z fanami dotyczącymi oferowanych produktów lub usług. Regularne dodawanie nowych treści pomoże Ci zbudować zaufanie użytkowników Facebooka i utrzymanie stałych klientów.

    Jak rozmawiać o podwyżce? Argumenty, które warto wykorzystać w rozmowie z pracodawcą

    Zawartość artykułu ukryj 1. Podwyżka wynagrodzeń a polityka firmy 2. Jak rozpocząć rozmowę o wyższą…

    Zobacz

    Możesz także reklamować te produkty/usługi za pośrednictwem reklam na Facebooku, co pomoże Ci zdobyć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.

    Facebook to dla wielu pełnoprawny kanał komunikacyjny. Oczekują również możliwości komunikacji przez tę platformę z markami. Posiadanie konta firmy w mediach społecznościowych jest zatem kolejnym kanałem obsługi klienta.

    https://pracahandlowiec.pl/blog/article/mocne-i-slabe-strony-jak-odpowiadac-na-pytania-o-zalety-i-wady-starajac-sie-o-prace-w-sprzedazy

    https://pracahandlowiec.pl/blog/article/mocne-i-slabe-strony-jak-odpowiadac-na-pytania-o-zalety-i-wady-starajac-sie-o-prace-w-sprzedazy Z pewnością Cię zainteresuje: Zdjęcie do CV – które wybrać? CV: zdjęcia tak czy…

    Zobacz

    Jeśli masz firmę, ale masz swoją stronę internetową, FunPage można wykorzystać jako rodzaj „strony internetowej” zawierającej informacje o firmie, takie jak opis firmy, lokalizacja, godziny otwarcia itp.

    FunPage zawiera szczegółowe statystyki, które dzięki których można dowiedzieć się więcej o zachowaniu grupy docelowej. Wszystko jest dostępne w Business Suite.

    FanPage na Facebooku – jak różni się od prywatnego profilu?

    FunPage to coś innego niż prywatny profil/konto osobiste. Profil przeznaczony do celów prywatnych, jak sama nazwa wskazuje, służy do publikowania informacji związanych z życiem danego użytkownika. Konto firmy jest poświęcone markom, które chcą być obecne w mediach społecznościowych.

    Do czego dążysz w pracy, czyli jaki cel zawodowy sobie postawić?

    Każdy w swoim życiu zawodowym potrzebuje celu, do którego będzie dążył wspinając się po szczeblach…

    Zobacz

    Strona na Facebooku oferuje dostęp do Meta Business Suite, tj. Platforma, która umożliwia zarządzanie stroną/stroną na Facebooku. FunPage, w przeciwieństwie do prywatnego konta, ma również szereg statystyk, które poznają skuteczność twoich działań w mediach społecznościowych. Możesz także użyć postów niedostępnych do zwykłych kont osobistych.

    Fanpage na Facebooku – jak różni się od grupy?

    Witryna nie jest taka sama co grupa. Oprócz samego sposobu ustanowienia grupy FUNPAGE, różnice są w:

    • Fanpage jest zawsze publiczny (dostępny dla wszystkich), podczas gdy grupa może być publiczna lub prywatna (z dostępem do zatwierdzonych członków).
    • FunPage umożliwia zarządzanie reklamą reklamami na Facebooku w Business Manager.

    Czy FunPage na Facebooku jest płatne?

    Założenie i późniejsze zarządzanie stroną na Facebooku nie wymaga opłat. Wyjątkiem jest to, że nie chcesz sam zarządzać FanPage na Facebooku i chcesz wykorzystać pomoc profesjonalnego wsparcia dla agencji specjalizującej się w tej dziedzinie.

    Utwórz stronę na Facebooku lub jak to zrobić krok po kroku

    Samo założenie strony internetowej firmy nie jest trudne i zawiera tylko kilka prostych kroków. Aby skonfigurować fanpage, śledź Facebooka.

    1. Zaloguj się na swoje prywatne konto na Facebooku.
    2. Po zalogowaniu się do prywatnego profilu przejdź do strony tworzenia konta firmy. Aby to zrobić, kliknij menu, kartę „Strona”, a następnie przycisk „Utwórz”.
    3. Wypełnij wszystkie niezbędne informacje, takie jak nazwa strony (nazwa strony powinna być nazwa Twojej firmy/marki) i kategorie (pomogą znaleźć witrynę w wynikach wyszukiwania, możesz dodać maksymalnie 3 kategorie ). Następnie wybierasz jeden z dwóch opisów zaproponowanych przez Facebook, który najlepiej pasuje do twoich celów: „Promowanie produktów lub usług” lub „tworzenie materiałów i komunikowanie się z fanami”. Następnie dodajesz zdjęcie profilowe i zdjęcie tła.
    4. Możesz zaprosić znajomych do polubienia strony podczas konfigurowania.
    5. Możesz wskazać, czy i co chcesz otrzymywać informacje o swojej witrynie: „Powiadomienia w profilu strony” oraz „e -maile marketingowe i promocyjne o Twojej witrynie”.

    Twój fanpage został założony!

    Jednak to nie wszystko. Podczas utworzenia strony możesz wybrać i wypełnić wiele dodatkowych elementów, dzięki któremu podasz więcej informacji potencjalnym klientom.

    Jak powinno wyglądać zdjęcie profilowe dla Twojej strony na Facebooku

    Dodanie zdjęcia profilowego jest bardzo ważne. W przypadku firmy powinno to być jej logo. Dzięki temu zachowasz spójność w wizualnej identyfikacji swojej firmy. Minimalna rozdzielczość zdjęć profilowych na Facebooku wynosi 170 x 170 px. Lepiej jednak użyć wymiaru 800 x 800 px – zapewni to dobrą widoczność grafiki w każdej raty i zwiększoną widoczność strony na Facebooku. Możesz łatwo utworzyć profil za pomocą bezpłatnego narzędzia Canva. Po prostu zaloguj się, kliknij prawy dziennik górny, a następnie „rozmiar non -standardowy” i wybierz odpowiedni rozmiar zdjęcia.

    Jak powinno wyglądać zdjęcie w tle?

    Zdjęcie w tle powinno nadać stronie przyjemne spojrzenie i/lub przenieść ważne treści, takie jak hasło lub hasło reklamowe. Pamiętaj, że zdjęcie w tle jest pierwszą rzeczą, którą odwiedzający ludzie zobaczą na stronie. Jeśli chcesz dodać, np. Hasło reklamowe dla zdjęcia, upewnij się, że będzie ono wyraźnie widoczne na wszystkich urządzeniach. Najlepiej jest dodać zdjęcie tła o wymiarach 820 x 360 px, aby przestrzeń z krawędzi z każdej strony mogła być widoczna na każdym urządzeniu. Jeśli zdjęcie zawiera logo lub tekst, dobrze jest użyć formatu PNG, który uniknie grafiki pikselowej. Zdjęcie w tle, podobnie jak zdjęcie profilowe, można również zaprojektować w narzędziu Canva.

    Przycisk wywołania akcji (CTA)

    W ustawieniach strony znajdziesz „Dodaj przycisk” lub przycisk wywołania do akcji. Możesz wybrać maksymalnie dwa przyciski, które znajdą się na górze Twojej strony.

    Mamy kilka opcji do wyboru:

    • Powiązane z kontaktem – przez Messenger, WhatsApp, kontakt telefoniczny, e -mail, formularz kontaktowy.
    • Pomóż odbiorcom wspierając Twoją firmę – zarezerwuj teraz, zarejestruj się, rozpocznij zamawianie, wyświetl sklep, kup bilety.
    • Z linkiem do Twojej witryny lub aplikacji – dowiedz się więcej, oglądaj teraz, odwiedź grupę, graj w grę, pokaż menu.

    Ludzie często zadają pytania za pośrednictwem Messengera. Dlatego warto dodać tę formę komunikacji jako CTA.

    Szczegółowe informacje o firmie

    Edytując stronę, możesz dodać dane kontaktowe, takie jak: adres, numer telefonu i adres e-mail. Ponadto w tej samej sekcji istnieje możliwość dodania takich danych, jak: godziny otwarcia, zakres usług oraz ich ceny i język. Te podstawowe informacje są często poszukiwane przez potencjalnych klientów na Facebooku.

    Dodaj krótki opis swojej firmy

    Powiedz fanom o tym, co robisz. Opis/Biografia pomoże użytkownikom zidentyfikować Twoją firmę. Masz tylko miejsce na 101 znaków (w tym przestrzenie). Dlatego biografia powinna zawierać te informacje, dzięki które użytkownicy natychmiast dowiedzą się, co robisz. Ponadto biografia pojawia się w wynikach wyszukiwania Google. Pomyślmy więc, jak potencjalni fani mogą szukać firmy lub jej produktów lub usług oraz co uwzględnić w biografii, aby mogli znaleźć Twoją fanapię.

    Linki do strony

    Edytując stronę, możesz dodać zarówno linki społecznościowe (Instagram, YouTube, LinkedIn itp.), Jak i link prowadzący do Twojej witryny. Pomogą Ci dostać się do użytkowników odwiedzających fanpage w innych kanałach dystrybucji.

    Ustawienia wiadomości

    Warto używać szybkich, automatycznych odpowiedzi. Umożliwia użytkownikom, którzy skontaktują się z Twoją Fanpage na natychmiastową odpowiedź. Może to być wiadomość, taka jak „Dziękuję za kontakt, odpowiemy jak najszybciej”. Użytkownik wie następnie, czego się spodziewać i czekać na większą cierpliwość na kontakt. Dlatego warto ustawić automatyczne odpowiedzi z poziomu fanpage na Facebooku.

    Inne ustawienia

    Warto przejrzeć wszystkie ustawienia strony firmy na Facebooku. Poszukaj uważnie i uzupełnij te, na których najbardziej Ci zależy. Im lepiej skonfigurujesz stronę, tym więcej fanów dotrze, a tym samym lepiej wypełni swoje zadanie.

    Czy chcesz pozwolić fanom publikować posty na swojej fanpage? A może martwisz się nieodpowiednimi opiniami od użytkowników? W ustawieniach prywatności strony masz wiele opcji związanych z wyświetlaniem i udostępnianiem treści, oznaczania i sprawdzania znaczników.

    Jeśli prowadzisz swoje działania w branży wrażliwej na wiek, np. Przemysł alkoholowy może być konieczne ograniczenia wiekowe. Kiedy wprowadzisz takie ograniczenie, osoby poniżej pewnego wieku nie będą mogli zobaczyć Twojej witryny i jej treści. Możesz także wprowadzić ograniczenia dla osób w wybranych krajach.

    Jeśli chcesz zająć się kulturą na stronie, użyj filtra wulgaryzmu. Możesz zdecydować, czy chcesz zablokować wulgaryzmy i do jakiego stopnia. Facebook określa, co należy zablokować, w oparciu o najczęściej zgłaszane sformułowanie, które są naznaczone przez społeczność jako ofensywne. Ponadto możesz ukryć komentarze zawierające określone słowa kluczowe.

    Jeśli chcesz komentarze, które wzbudzają największe zaangażowanie odbiorców, wyświetl na najwyższym poziomie, wybierz opcję „Ranking komentarzy”.

    Dział ról na stronie

    Jeśli więcej niż jedna osoba pracuje na Twojej stronie internetowej, daj im odpowiednie uprawnienia. Możesz je podać w karcie „Dostęp do strony” w ustawieniach. Jest to ważne, ponieważ jest to jedyna gwarancja utrzymania bezpiecznej kontroli nad profilem. Właściwie wybrane uprawnienia dadzą osobie możliwość opublikowania i skontaktowania się z fanami. Zbyt wysokie kwalifikacje mogą jednak sprawić, że dany użytkownik nieoczekiwanie przejął kontrolę nad twoją witryną. Dlatego ważne jest odpowiednie zarządzanie autoryzacją.

    Zaproś znajomych do polubienia i promowania swojego fanpage!

    Witryna powinna mieć swoich fanów! Pamiętaj, aby zaprosić znajomych do polubienia witryny. Najlepiej, jeśli wybierzesz tych, którzy są naprawdę zainteresowani Twoimi działaniami. Duża liczba polubień, które nie przekładają się później na aktywność na stronie, nie jest zbyt dobrze przyjęta przez algorytm Facebooka.

    Nie zapominaj też, że użytkownicy nie lubią zbytnio kliknąć. Aby ułatwić szybki kontakt z firmą, ustaw wyżej wymieniony przycisk CTA z opcją kontaktu przez Messenger lub inny kanał komunikacyjny.

    Chcesz dotrzeć do nowych klientów? Konto firmy umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych dzięki reklamom na Facebooku. Umiejętnie utworzona kampania pozwoli Ci promować swoją stronę fanpage i zdobyć więcej klientów.

    Jeśli szukasz handlowców lub innych osób z branży handlowej, wystawy na portalu pracahandlowic.pl! Portal oferuje indywidualnie Kampanie reklam na Facebookuktóre są przygotowane i zarządzane przez specjalistów w tej dziedzinie. Kampanie te pomogą zebrać atrakcyjne CVS i zbudować pozytywny wizerunek firmy.

    Co dalej?

    Podsumowując – Facebook to nie tylko sieć społecznościowa wykorzystywana do codziennej komunikacji i do dzielenia się swoimi doświadczeniami. Jest to również idealne miejsce do promowania firm, marek, ludzi i innych. Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki dotyczące skonfigurowania i skonfigurowania fanpage na Facebooku w kilku krokach pomogą Ci na początku przygody z witryną na tym portalu.

    Wiesz już, jak skonfigurować fanpage na Facebooku. Jednak utworzenie fanpage to dopiero początek. Aby rozwinąć swój fanpage, powinieneś regularnie publikować interesujące, angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej i zachęcić ją do interakcji. Bądź w stałym kontakcie z klientami – odpowiedz na wszystkie pytania, aby budować z nimi pozytywne relacje. Pamiętaj, że sukces witryny na Facebooku wymaga czasu i ciągłego zaangażowania. Dowiesz się więcej o tym w kolejnych artykułach w serii FanPage na Facebooku.

    —

    Czy jesteś pracodawcą i szukasz pereł sprzedaży?

    • Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu sprzedaży / sprzedaży.
    • Co zrobić, aby otrzymać hit CV.
    • Jak napisać reklamę pracy, która budzi podziw i zainteresowanie kandydatów.
    • Jak ocenić, czy wybrany kandydat wdroży plan sprzedaży.
    • Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.

    Z pewnością Cię zainteresuje:


    1. Zdjęcie do CV – które wybrać? CV: zdjęcia tak czy nie? Umieszczenie zdjęcia w CV lub...

    2. 13 wskazówek, dzięki którym dowiesz się jak napisać CV idealne! Napisz profesjonalne CV … czyli jakie? Niezależnie od tego, czy...

    3. Jak stworzyć stronę fanowską na Facebooku? Tworzenie strony biznesowej od podstaw Stwórz swoją stronę fanowską na Facebooku, aby zwiększyć zasięg swojego...

    4. Jak powinno wyglądać CV? Wskazówki i przykładowe CV, które możesz wykorzystać podczas aplikowania na stanowisko sprzedawcy Każdy z nas prędzej czy później będzie musiał napisać CV....
    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Poprzedni artykułJak stać się bardziej asertywnym? Asertywne techniki zachowania
    Następny artykuł IT Future Industry: Ucz się definicji, ról i firm, z którymi warto współpracować!
    Konrad
    • Website

    Powiązane Posty

    Test Gallupa – Jak odkryć swoje talenty?

    2025-06-12

    Technika Pomodoro – Jak zwiększyć produktywność za pomocą tej metody?

    2025-06-12

    Zespół oszusta – Jak go rozpoznać i przezwyciężyć?

    2025-06-11
    Dodaj komentarz
    Zostaw odpowiedź Cancel Reply

    Najlepsze posty

    Czy zgromadzony urlop wygasa? Najważniejsze informacje dla pracowników

    2025-06-12

    Menedżer Kluczowych Klientów – Co robią i jakie są ich obowiązki?

    2025-06-12

    System Czasu Pracy Opartego na Zadaniach – Co Warto Wiedzieć Na Ten Temat?

    2025-06-12
    Najnowsze recenzje

    Subskrybuj aktualizacje

    Otrzymuj najświeższe wiadomości.


    O nas

    Rekrutacja-selekcja.pl – Kompleksowy portal o rekrutacji handlowców. Znajdziesz tu strategie, porady i narzędzia do skutecznego pozyskiwania specjalistów sprzedaży. Dowiedz się, jak rekrutować, motywować i zatrzymywać najlepszych handlowców. Odkryj świat rekrutacji z nami!

    Najpopularniejsze

    Czy zgromadzony urlop wygasa? Najważniejsze informacje dla pracowników

    2025-06-12

    Menedżer Kluczowych Klientów – Co robią i jakie są ich obowiązki?

    2025-06-12

    System Czasu Pracy Opartego na Zadaniach – Co Warto Wiedzieć Na Ten Temat?

    2025-06-12

    Subskrybuj aktualizacje

    Otrzymuj najświeższe wiadomości.


    • Strona Główna
    • Rekrutacja Handlowców
    • Rekrutacja Zdalna
    • Employer branding
    • Kontakt
    © 2025 - Rekrutacja-selekcja.pl – kompleksowy przewodnik po rekrutacji i selekcji – narzędzia, strategie i porady dla rekruterów. Znajdź najlepsze talenty z nami! Stworzone przez DePoint.

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij Esc, aby anulować.