Close Menu
    Co jest na topie

    Efekt Dunninga-Krugera: jak rozpoznać nieświadomość swoich słabości?

    Zdjęcie do CV – które wybrać?

    Urlop okolicznościowy – kiedy i komu przysługuje? Szablon aplikacji!

    Facebook X (Twitter) Instagram
    Rekrutacja i Selekcja – Porady i Narzędzia dla Rekruterów
    • Strona Główna
    • Rozwój kariery

      Efekt Dunninga-Krugera: jak rozpoznać nieświadomość swoich słabości?

      2025-07-14

      Zdjęcie do CV – które wybrać?

      2025-07-14

      Urlop okolicznościowy – kiedy i komu przysługuje? Szablon aplikacji!

      2025-07-14

      Wynagrodzenie na zwolnieniu lekarskim. Jak obliczyć zasiłek chorobowy?

      2025-07-14

      Czym jest mobbing w pracy i gdzie go zgłosić?

      2025-07-14
    • Employer branding

      Podaż – Mechanizmy i wpływy na sprzedaż, które warto znać

      2025-07-07

      Jak zbudować pozytywną markę pracodawcy w Internecie?

      2025-07-07

      Jakie cechy wyróżniają skutecznego lidera?

      2025-07-06

      Brak motywacji do pracy – Jak wspierać pracowników?

      2025-07-06

      Perfekcyjny menedżer – cechy, które odróżniają najlepszych liderów

      2025-07-05
    • Kontakt
    GORĄCE TEMATY
    • Aktualności o Rekrutacji
    • Rekrutacja Handlowców
    • Rekrutacja Zdalna
    Rekrutacja i Selekcja – Porady i Narzędzia dla Rekruterów
    Jesteś tutaj:Strona Główna»Rozwój kariery»Jak napisać cenną reklamę pracy? Przykładowa oferta dla pozycji sprzedaży
    Rozwój kariery

    Jak napisać cenną reklamę pracy? Przykładowa oferta dla pozycji sprzedaży

    KonradPrzez Konrad2025-06-2606 minut czytania
    Udostępnij Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Udostępnij
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Znalezienie odpowiednich kandydatów na stanowiska sprzedaży jest często prawdziwym wyzwaniem dla firmy. Pisanie skutecznej reklamy jest kluczowym zadaniem w procesie rekrutacji pracowników w celu przyciągnięcia cennych kandydatów. W przypadku rekrutacji na stanowiska sprzedaży takie reklamy muszą być szczególnie precyzyjne, ponieważ w przeciwieństwie do pracowników ręcznych, dla potencjalnego pracownika sprzedaży wymagane są określone umiejętności interpersonalne.

    Aby przeprowadzić rekrutację, dobrze napisana reklama rekrutacyjna ma kluczowe znaczenie, ponieważ jest to pierwszy kontakt z osobami poszukującymi pracy i szansa na zainteresowanie potencjalnego kandydata w Twojej ofercie.

    W tym artykule nauczysz się pisać skuteczną reklamę sprzedaży, która przyciąga wysokiej jakości kandydatów.

    Zawartość artykułu ukryj
    1. Jak się ubrać na rozmowę o pracę? Główne zasady i przykłady kostiumów
    2. Jak napisać reklamę pracy? Najważniejsze elementy oferty pracy
    3. Stanowisko
    3.1. Przykładowe cele rozwojowe – jak je skutecznie wyznaczać i realizować?
    4. Opis firmy
    5. Obowiązki i obowiązki
    5.1. Bezpłatne kursy online dotyczące sprzedaży i nie tylko - lista bezpłatnych szkoleń
    6. Wymagania zawodowe
    7. Warunki zatrudnienia
    8. Lokalizacja i dostępność
    9. Proces rekrutacji/wdrażania
    10. Opisz dział sprzedaży
    11. Dodatkowe informacje, które odróżniają Cię od konkurencji
    12. Czego nie można uwzględnić w reklamie rekrutacyjnej?
    13. Streszczenie
    14. Czy jesteś pracodawcą i szukasz klejnotów sprzedaży?
    14.1. Z pewnością Cię zainteresuje:

    Jak się ubrać na rozmowę o pracę? Główne zasady i przykłady kostiumów

    Zawartość artykułu ukryj 1. Dlaczego strój podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest tak ważny? 1.1. Najlepiej płatne…

    Zobacz

    Jak napisać reklamę pracy? Najważniejsze elementy oferty pracy

    Pisząc reklamy rekrutacyjne dla pozycji sprzedaży, musimy pamiętać kilka ważnych elementów dzięki, na które nasza oferta pracy zainteresuje odpowiednich kandydatów. Oto lista najważniejszych kryteriów, które muszą być zawarte w każdej ofercie pracy.

    Stanowisko

    Rozpocznij reklamę pracy, określając stanowisko, dla którego szukasz pracownika. Powinno to być proste i przyciągające wzrok, np. „Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży – przemysłowy obsługa klienta”. Taki konkretny opis stanowiska zwiększy skuteczność rekrutacji.

    Przykładowe cele rozwojowe – jak je skutecznie wyznaczać i realizować?

    Jeżeli zastanawiasz się nad przykładami celów rozwojowych, które możesz zastosować w swoim życiu zawodowym lub…

    Zobacz

    Opis firmy

    Przedstawić wizerunek firmy, krótko opisz, co robi i w jakiej branży działa. Przedstaw misję i wartości firmy, aby kandydaci mogli lepiej zrozumieć środowisko, w którym będą działać.

    Obowiązki i obowiązki

    Szczegółowa lista, jakie będą główne zadania w codziennej pracy sprzedawcy na danym stanowisku, np. Szukaj nowych klientów w terenie poprzez spotkania i negocjacje.

    Bezpłatne kursy online dotyczące sprzedaży i nie tylko - lista bezpłatnych szkoleń

    Zawartość artykułu ukryj 1. Bezpłatne szkolenia, bezpłatne kursy online 2. Dlaczego warto wybrać darmowy kurs…

    Zobacz

    Wymagania zawodowe

    Określ, kogo szukasz, jakie doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności powinien mieć przyszły pracownik, np. „Szukamy osoby z co najmniej 2 -letnim doświadczeniem komercyjnym. Idealnie byłoby to doświadczenie komercyjne w branży usług przemysłowych (elektryczne (elektryczne maszyny, automatyzacja, inżynieria elektryczna) lub podobna pozycja. ”

    Warunki zatrudnienia

    W reklamie pracy ważne jest również włączenie informacji dotyczących formy zatrudnienia (np. Umowa o pracę lub kontakt B2B), proponowanego zakresu wynagrodzenia (szczegółowo opisując bazę i opisanie systemu premii), świadczeń bez wynagrodzenia (np. Prywatna opieka medyczna medyczna , możliwość pracy zdalnej lub w młodym, dynamicznym zespole, możliwość zdobycia doświadczenia, współfinansowanie zajęć sportowych i/lub skrócone godziny pracy).

    Lokalizacja i dostępność

    Wskaż, gdzie znajduje się miejsce pracy i czy wycieczki biznesowe są konieczne.

    Proces rekrutacji/wdrażania

    Poinformuj potencjalnego kandydata, jak wygląda proces rekrutacji, jakie są kolejne etapy i wymagania dotyczące wysyłania dokumentów aplikacyjnych, np. „Twój CV i list motywacyjny powinny być wysyłane na adres e-mail …”, „W temacie Wiadomość, wpisz … ”,„ Skontaktujemy się z Tobą z wybranymi kandydatami ”.

    Opisz proces wdrażania w swojej firmie i jej czas trwania. Większość kandydatów jest zainteresowana tym, jaki będzie ich rozpoczęcie pracy w nowej organizacji i czy zostaną przeszkoleni w zakresie nowego zakresu obowiązków.

    Przykład:

    Okres wdrażania trwa około 3 miesięcy, a jego zakres obejmuje:

    • Szkolenie wprowadzające do firmy.
    • Szkolenie w narzędziach/programach, z którymi będziesz pracować.
    • Omawianie zakresu obowiązków z pracodawcą, określając zasady współpracy i raportowania.
    • Szkolenie w produktach, z którymi będziesz mieć do czynienia.
    • Szkolenie z liderem zespołu sprzedaży w zakresie ofert itp.

    Opisz dział sprzedaży

    Warto przedstawić strukturę organizacyjną firmy i zespołu, dla którego sprzedawca jest poszukiwany na etapie ogłoszenia.

    Przykład:

    Dział sprzedaży składa się obecnie z 4 osób w regionie Polski Północnej (menedżer + 3 przedstawicieli handlowych). Ostatecznie planujemy również zatrudnić 2 przedstawicieli handlowych odpowiedzialnych za region Polski Południowej. Niezależnie od działu dystrybucji firma ma dział sprzedaży odpowiedzialny za sprzedaż usług serwisowych. Ten dział nie sprzedaje nowych produktów, ale niektórzy klienci będą pokrywać się z klientami dystrybucyjnymi.

    Dodatkowe informacje, które odróżniają Cię od konkurencji

    Jeśli istnieją dodatkowe korzyści lub korzyści, które mogą zainteresować kandydatów, np. Szkolenie, praca w niepełnym wymiarze godzin (skrócone godziny pracy w piątki) itp. Warto to wspomnieć o reklamie, ponieważ może to pomóc w poszukiwaniu pracownika .

    Czego nie można uwzględnić w reklamie rekrutacyjnej?

    Pisząc ofertę pracy, pamiętaj, że treść reklamy lub wymagań nie może naruszyć prawa antydyskryminacyjnego lub promować nieetyczne praktyki. Poniżej znajdują się kilka przykładów tego, co nie powinno być zawarte w reklamie pracy:

    1. Dyskryminacja: Oferta nie może zawierać wymagań dla danej pozycji pracy, która dyskryminuje potencjalnych kandydatów na podstawie płci, pochodzenia etnicznego, wyznania religijnego, wieku, orientacji seksualnej, przekonań politycznych, niepełnosprawności lub innych chronionych cech.
    2. Nielegalne wymagania: Oferta pracy nie może naruszyć przepisów prawnych dotyczących wymaganych kwalifikacji kandydatów.
    3. Nieczytelne informacje: Aby przyciągnąć najlepszych pracowników, powinieneś napisać ofertę pracy w jasny i precyzyjny sposób. Kluczowy jest wiarygodny opis oczekiwań i obowiązków wymaganych dla tej konkretnej pozycji.
    4. Nieprawidłowe informacje na temat wynagrodzeń lub warunków pracy: Proponowane wynagrodzenie powinno być zgodne z rzeczywistą stawką, którą pracodawca może zaoferować nowemu pracownikowi. Reklama zawodowa nie powinna zawierać dezinformacji na temat prowizji, świadczeń lub innych warunków zatrudnienia.
    5. Wymagające nieetycznego lub nielegalnego zachowania: Zakres obowiązków nie może zawierać informacji o żadnych nielegalnych praktykach, np. Odrywanie klientów lub naruszenie zasad konkurencji.
    6. Brak wymaganych informacji: Reklama musi zawierać podstawowe informacje o firmie, szczegółowy opis pozycji, wymagań, lokalizacji itp.
    7. Niewłaściwy język: Reklama powinna być pisana w sposób profesjonalny, unikając obraźliwego, wulgarnego lub nieodpowiedniego języka.

    Reklama rekrutacyjna stanowiska sprzedaży powinna być uczciwa, przejrzysta i zgodna z obowiązującym prawem i standardami etycznymi.

    Streszczenie

    Po przeczytaniu tego artykułu nie tylko wiesz, jak napisać reklamę pracy, ale przede wszystkim, jak napisać dobrą reklamę, która jest ważnym elementem udanego procesu rekrutacji i zwiększy twoją szansę na dotarcie do pożądanej grupy docelowej i znalezieniu znalezienia właściwy pracownik. Pamiętaj, że oferta zainteresuje odpowiednich kandydatów, jeśli zawiera wszystkie niezbędne informacje i jest zapisywana w przejrzysty sposób.

    Ważnym warunkiem skutecznej rekrutacji do działu sprzedaży jest odpowiednio przygotowana treść reklamy pracy. Jest to pierwszy krok w rekrutacji, który pozwoli ci wybrać najlepszych kandydatów z rynku i zebrać najbardziej odpowiedni CV.

    Czy chciałbyś zobaczyć, jak wygląda reklama pracy napisana przez ekspert prakahandlowic.pl? Kliknij obraz poniżej lub Kliknij tutajI zobaczysz, jak może wyglądać reklama pracy sprzedaży.

    Przeczytaj więcej o usłudze Przygotowanie i optymalizacja zawartości reklamy pracy na sprzedaż.

    W tej usłudze eksperci od pracahandlowiec.pl Podejmują przygotowanie i optymalizację treści reklamy, aby była profilowana dla określonej grupy odbiorców i wzbudzi ich zainteresowanie, co sprawi, że będą miały zastosowanie do Twojej firmy.

    —

    Czy jesteś pracodawcą i szukasz klejnotów sprzedaży?

    • Jak obniżyć koszty rekrutacji pracowników do działu sprzedaży/komercyjnego.
    • Co zrobić, aby otrzymać udane CV.
    • Jak napisać reklamę pracy, która budzi podziw i zainteresowanie kandydatów.
    • Jak ocenić, czy wybrany kandydat wdroży plan sprzedaży.
    • Jak zbadać kompetencje pracowników działu sprzedaży i zaplanować ich rozwój.

    Z pewnością Cię zainteresuje:


    1. Metody rekrutacji i wybór pracowników – Jak wybrać najlepszego kandydata do sprzedaży? Przed pierwszą rozmową i listami motywacyjnymi pracodawca lub osoba odpowiedzialna...

    2. Jaka jest promocja pracy na Facebooku w praktyce? W poniższym artykule przedstawiamy, jako krok po kroku, tworzymy reklamę...

    3. Opinie na temat pracodawcy lub jak zbudować pozytywny obraz w Internecie? Wielu pracowników przed rozpoczęciem pracy w nowej firmie czyta opinie...

    4. Rotacja pracowników – jak zmniejszyć rotację pracowników w firmie? Co to jest rotacja personelu? Rotacja HR (zwana także płynnością...
    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Poprzedni artykułRotacja pracowników – jak zmniejszyć rotację pracowników w firmie?
    Następny artykuł Margines – wszystko, co musisz wiedzieć, aby zacząć zarabiać!
    Konrad
    • Website

    Powiązane Posty

    Efekt Dunninga-Krugera: jak rozpoznać nieświadomość swoich słabości?

    2025-07-14

    Zdjęcie do CV – które wybrać?

    2025-07-14

    Urlop okolicznościowy – kiedy i komu przysługuje? Szablon aplikacji!

    2025-07-14
    Dodaj komentarz
    Zostaw odpowiedź Cancel Reply

    Najlepsze posty

    Efekt Dunninga-Krugera: jak rozpoznać nieświadomość swoich słabości?

    2025-07-14

    Zdjęcie do CV – które wybrać?

    2025-07-14

    Urlop okolicznościowy – kiedy i komu przysługuje? Szablon aplikacji!

    2025-07-14
    Najnowsze recenzje

    Subskrybuj aktualizacje

    Otrzymuj najświeższe wiadomości.


    O nas

    Rekrutacja-selekcja.pl – Kompleksowy portal o rekrutacji handlowców. Znajdziesz tu strategie, porady i narzędzia do skutecznego pozyskiwania specjalistów sprzedaży. Dowiedz się, jak rekrutować, motywować i zatrzymywać najlepszych handlowców. Odkryj świat rekrutacji z nami!

    Najpopularniejsze

    Efekt Dunninga-Krugera: jak rozpoznać nieświadomość swoich słabości?

    2025-07-14

    Zdjęcie do CV – które wybrać?

    2025-07-14

    Urlop okolicznościowy – kiedy i komu przysługuje? Szablon aplikacji!

    2025-07-14

    Subskrybuj aktualizacje

    Otrzymuj najświeższe wiadomości.


    • Strona Główna
    • Rekrutacja Handlowców
    • Rekrutacja Zdalna
    • Employer branding
    • Kontakt
    © 2025 - Rekrutacja-selekcja.pl – kompleksowy przewodnik po rekrutacji i selekcji – narzędzia, strategie i porady dla rekruterów. Znajdź najlepsze talenty z nami! Stworzone przez DePoint.

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij Esc, aby anulować.